Search:

Type: Posts; User: Cooter

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.28 seconds.

  1. Replies
    9
    Views
    112

    https://live.staticflickr.com/65535/50117702711_0a...

    https://live.staticflickr.com/65535/50117702711_0a610e1e4c_o.jpg

    It's a Los Angeles joke, but it's funny!
  2. Thread: Front end shake

    by Cooter
    Replies
    11
    Views
    137

    I would not even think about riding on 14 year...

    I would not even think about riding on 14 year old motorcycle tires. Much less expect them to be round or sticky. Yikes.
    :stupid:
  3. Replies
    30
    Views
    274

    $82 from the EBR link I posted in post #2

    $82 from the EBR link I posted in post #2
  4. Replies
    9
    Views
    112

    I've seen so many ads for that, I'm already tired...

    I've seen so many ads for that, I'm already tired of it, LOL. Enough with the tease already!

    Seems cool, especially when Jeep responds by teasing a factory Wrangler with a 392 Hemi in...
  5. Replies
    1,486
    Views
    122,836

    Ring ring! Thats your phone Aaron:rolleyes:...

    Ring ring! Thats your phone Aaron:rolleyes: Opportunity is calling.

    That is one of the prettiest 1125's I've seen in awhile. Thanks for posting SR:up:
  6. Replies
    8
    Views
    127

    We no speak-a de 'Vino' here Mang! Hahahaha. ...

    We no speak-a de 'Vino' here Mang! Hahahaha.

    We only speak Vespa:love_heart:
    13996
  7. Replies
    29
    Views
    358

    I've dated worse:eek: Lol, but thanks for the...

    I've dated worse:eek: Lol, but thanks for the heads up!
  8. Replies
    8
    Views
    127

    Exactly! 8 bolts to change the plastics and it's...

    Exactly! 8 bolts to change the plastics and it's a whole new bike:eagerness: Thats a really nice looking bike JP:cool:

    I would recommend Q3+ for the track and street. A Rosso III would be nice,...
  9. The '08's had less issues than the '09. IMO, keep...

    The '08's had less issues than the '09. IMO, keep an eye on it and be ready, but no need to 'fix' something that isn't a problem yet:up:
  10. Replies
    29
    Views
    358

    Thats a nice set up outthere! Rega record...

    Thats a nice set up outthere!
    Rega record players looked like the brand to get when I decided that this hobby will have to wait for me to be a bit more of a homebody and a little farther from my...
  11. Replies
    29
    Views
    358

    Where do you find good records? I thought I'd...

    Where do you find good records? I thought I'd like to be cool guy and start that hobby but DANG! $25 for an old LP? How DARE you sir! I said good DAY!:upset:
  12. Thanks for the shout out John:eagerness: I'm...

    Thanks for the shout out John:eagerness:

    I'm down to just mostly XB stuff. For a shop service manual, print it out from the link Barrett kindly provided and put it in a folder, It's gonna get...
  13. Replies
    5
    Views
    232

    I am not aware of any Euro 3 differences, except...

    I am not aware of any Euro 3 differences, except a charcoal can (like Cali here in the states) and a tune? Both easily manipulated or replaced. Hopefully someone in Europe could chime in?

    You...
  14. Replies
    29
    Views
    358

    A gun thread or a truck thread could be fun, but...

    A gun thread or a truck thread could be fun, but I would draw a line at politics...

    Thats a live grenade I'd rather not handle. I wouldn't even want to see the aftermath.
  15. Sounds like a great deal, wish I was closer to...

    Sounds like a great deal, wish I was closer to see it in person!
  16. Replies
    29
    Views
    358

    Sorry Outlaw, I was using the royal "you", not...

    Sorry Outlaw, I was using the royal "you", not meant for you personally and besides, "you" don't strike me as the easily offended type:angel:
  17. Replies
    30
    Views
    274

    So juvenile!! LOL

    So juvenile!!


    LOL
  18. Replies
    29
    Views
    358

    I'd be down for a gun pic thread for the guns I...

    I'd be down for a gun pic thread for the guns I might own. Allegedly:anonymous: It seems safe enough to do on any gun forum, why not here?

    The general rule we should follow for everything is: If...
  19. The middle of Tennessee is an amazing destination...

    The middle of Tennessee is an amazing destination for riding:up: So lucky you get to retire there.

    A 'full fairing kit on the 1125's seems to really modernize the whole bike, and the chain...
  20. Replies
    7
    Views
    126

    Shinko ain't nutin' to F wit!

    Shinko ain't nutin' to F wit!
  21. Thread: Front end shake

    by Cooter
    Replies
    11
    Views
    137

    Most likely uneven brake pad deposits that feel...

    Most likely uneven brake pad deposits that feel just like a warped rotor, or a warped rotor, or sticking hardware.

    IMO, get the manual:
    Buellmods.com

    Remove the rotor, and clean your stock...
  22. Replies
    30
    Views
    274

    EBR race hardware? Stock take off? Do you need a...

    EBR race hardware? Stock take off? Do you need a complete kit? I could probably fill your needs.

    But it's only $82 straight from EBR. Works out to about $2.25 per piece for specialty hardware is...
  23. Replies
    11
    Views
    130

    I'm only joking about that sick wakeboard boat....

    I'm only joking about that sick wakeboard boat. Saw it at a wooden boat show in Idaho on the way back from seeing the total eclipse with Optomist. Perfect in every way, that thing was impressive!!
    ...
  24. Replies
    4
    Views
    76

    He means Badweatherbikers.com. Home of The Tuber...

    He means Badweatherbikers.com. Home of The Tuber Knowledge Base (TM):)
  25. Replies
    11
    Views
    130

    Ya, It was hot so I threw this together last...

    Ya, It was hot so I threw this together last weekend to get on the water.

    ...
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4